מאז ומעולם בני האדם נמשכו לאגדות ולסיפורים שיכולים לקרות רק בחלומות ובפנטזיה.
הסיפורים האלה, אשר יוצרים ריגוש עז וגורמים לנו להרגיש חיים הם האסקפיזם מפני השגרה היומיומית.
בעידן הטכנולוגי של ימנו נולדה לה המציאות המדומה שמשמשת מעבר למטרת הווי ובידור ככלי נהדר למגזר העסקי בהדמיות ובפיתוח יישומים במגוון רחב של תחומים כמו תחום החנוך, הרפואה, התחום הצבאי, אדריכלות ועוד.
ככלי שיווקי כנראה שמדובר בכלי החזק ביותר, יצירת קשר רגשי מהיר בין המוצר שלכם לבין הלקוחות באמצעות מציאות מדומה אשר מדגימה את המוצר שלכם בצורה הטובה ביותר.